FANDOM

LEGO® → System → Legendy Chima
70005 << 70006 >> 70007

Šablona:Set 70006 Craggerův krokodýlí člun je Legendy Chima sada propuštěn v roce 2013. Tato sada obsahuje šest minifigures, velký Krokodýlí Kmen válečná loď a dvě menší lodě pro kmen Lví.

Popis

Příkaz Loď

Příkaz Loď je obrovská válečná loď patřící do Krokodýlí Kmen. To má vzhled velkého krokodýla s velmi tuku těla, krátký ocas, a rozsáhlou sbírkou hrotů ježily po celé její plastové základně. Na zadní nohy slouží jako vrtule, tlačí loď přes jeho bažinaté doma, a přední nohy jsou drápy, s menšími, odnímatelnými lodě nad nimi. Mezi kontrol a přední části lodi, je malá snížena paluba s malým zbraní cache. Na přední straně válečné lodi se podobá hlava krokodýla, s velkými červené oči otevření tvořit zákoutí, více rozeklané zuby a dlouhé špičaté nos. Na zadní straně lodi (včetně ocasu), je helicroctor, odpojení letu stroj obsluhovaný Rawzom. Má dvě rakety Flick oheň a 2 stříbrné laserové meče na každé straně. Jen v přední části ocasu, tam je otočná kanón věž za válečné lodi ovládací prvky, a věž je obsluhovaný zlaté helmě Crominus.

Lví vodní lyže

Lví Jet lyže jsou stejné, obsazené Lennox a Leonidas, válečníků kmene Lví. Mají prostor pro pouze jednu postavu každého, a jsou vyrobeny z nápadně žluté a hnědé částí. Podobně jako u některých lyží City Jet stejné velikosti, lev Jet Lyže mají typické zaoblené přední straně většiny LEGO vytvořených vodních skútrů.

Popis Chima.LEGO.cz

Šablona:QuoteLEGO.com