FANDOM

LEGO® → System → Legendy Chima
66450 << 70000 >> 70001

Šablona:Set 70000 Razcalův havraní kluzák je Legendy Chima sada propuštěn v roce 2013.

Popis

Sada obsahuje malé černé a fialové kluzák, který vypadá jako havran. Kluzák má funkci zahájení řetěz dozadu. Součástí je také Razcal minifigure.

Kluzák se skládá z „havran“ hlavu, malé sídlo, kde můžete posedět Razcal, čtyři křídla, ocas, drápy na dně, a druky na zádech, kde si můžete dát Chi krystal. „Hlava“ má světle šedou gumovou figurku představující zobák, dvě průhledné červené výstupky pro oči a pár dalších kousků pro detaily. Sedlo je 2x2 patentky, a má 1x2 světle šedá kus na zadní straně. K dispozici je malá kost slouží k volantu. Křídla jsou čtyři černé kousky, které jsou připojeny na kluzáku přes tmavě šedé ramen robotů. Křídla lze pohybovat a uspořádány v mnoha různých polohách. Ocas používá stejný kus jako na křídlech, ale ve fialové, spojený s jejich pomocí tmavě šedá ramena robotu. K dispozici jsou také další dva fialové kusy, které jsou ve skutečnosti součástí zbraně Razcal je, na křídlech přikládá Black Star Wars Bitva Droid zbraní. Tři Koncovky lze posunovat nahoru a dolů. Drápy jsou vyrobeny ze stejných dílů, které drží křídla, ale v tmavě červené, s bílými zuby a na nich. Vedle drápy, tam je funkce, která umožňuje, aby se zasadila o TECHNIC kus, který dělá film-fire raketa připojena k řetězci odletět.Zadní část, kde je křišťálově Chi hodí je velmi jednoduchý. Řetěz, který drží film-oheň raketu je připojeno k tam na jedné straně, a na druhé straně je druhá část zbraně Razcal je. K dispozici jsou dva kusy tištěné na obou stranách za sedadlem.

Popis Chima.LEGO.cz

Šablona:QuoteLEGO.com