FANDOM

Popis výrobku

Zažij úžasný výkon vozidla CLAAS XERION 5000 TRAC VC.

Prozkoumej vysoce technicky vyspělý svět průmyslových farmářských strojů s touto autentickou LEGO® Technic replikou traktoru CLAAS XERION 5000 TRAC VC. Tento vysoce detailní model 2 v 1 byl navržen, aby poskytl hodnotný stavitelský a herní zážitek, a vyrábí se se spoustou motorizovaných funkcí, včetně otáčecí kabiny řidiče, funkčního ramena jeřábu a roztahovacích podpěr. Manuální funkce obsahují krabí ovládání předních kol a dalších 4 kol, a funkční drapák na jeřábu. Model se vyrábí s patentovanou kombinací zelené, šedé a červené barvy, detailní kabinou řidiče, 4 obrovskými traktorovými pneumatikami a s kmenem stromu pro další herní scénáře. Dá se také přestavět a vytvořit tak CLAAS XERION 5000 TRAC VC se silážním pluhem.

  • Obsahuje LEGO® motor Power Functions pro spoustu motorizovaných funkcí, včetně otáčecí kabiny, roztahovacích podpěr a automatizovaného ramena jeřábu, navíc velké traktorové pneumatiky, funkční drapák jeřábu a krabí řízení, řízení předních kol a dalších 4 kol.
  • Prohlédni si autentickou kombinaci zelené, šedé a červené barvy.
  • Aktivuj LEGO® Power Functions, ovládej rameno jeřábu a roztáhni podpěry.
  • Otáčej motorizovanou kabinu o 180° a otáčej pozici řidiče.
  • Otevírej a zavírej drapák jeřábu,abys mohl chytat a pouštět obrovský kmen stromu!
  • Tento model LEGO® Technic je navržen, abys s ním zažil úžasné stavitelské zážitky, které zasáhnou všechny tvé smysly.
  • Tato sada obsahuje více jak 1950 LEGO® dílků.
  • Tato sada nabízí zážitek ze stavění vhodný pro děti od 11 do 16 let.
  • Model 2 v 1: dá se přestavět na CLAAS XERION 5000 TRAC VC se silážním pluhem.
  • CLAAS XERION 5000 TRAC VC měří přes 30 cm na výšku, 21 cm na délku a 18 cm na šířku.
  • CLAAS XERION 5000 TRAC VC se silážním plu hem měří přes 21 cm na výšku, 52 cm na délku a 35 cm na šířku.