FANDOM

LEGO® → TECHNIC → [[{{{supertheme}}}]] → [[{{{subtheme}}}]]
42046 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 42047 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 42048 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

Šablona:Set 42047 Policejní zásahový vůz je TECHNIC sada propuštěn v roce 2016.

LEGO.cz popis

Předjížděj unikající vozidla v policejním zásahovém voze!

Akceleruj až na neuvěřitelnou rychlost s tímto úžasným modelem, který obsahuje kombinaci bílé, limetkové a černé barvy se skvělými policejními nálepkami, obrovské extra-široké puklice s nízkými pneumatikami, červeno-modré varovné policejní majáčky a drsný nárazník. Aktivuj výkonný natahovací motor a vydej se do akce s drsným policejním zásahovým vozem ve stylu 4x4! Zkombinuj s natahovacím 42046 únikovým závodním vozidlem a užij si ještě více akce ve vysoké rychlosti!

  • Obsahuje výkonný natahovací motor, obrovské, extra-široké puklice s nízkými pneumatikami, červené a modré policejní varovné majáčky a drsný nárazník.
  • Podívej se na kombinaci bílé, limetkově zelené a černé barvy s policejními nálepkami.
  • Vezmi si také 42046 Únikové závodní vozidlo a pronásledování může začít.
  • Aktivuj natahovací motor a ujížděj s vysokorychlostním zásahovým vozem.
  • Tento model LEGO® Technic je navržen, abys s ním zažil úžasné stavitelské zážitky, které zasáhnou všechnytvésmysly.
  • Vhodné pro děti ve věku od 7 do 14 let.
  • Policejní zásahový vůz měří přes 9 cm na výšku, 15 cm na délku a 9 cm na šířku.
  • Zkombinuj se 42046 Únikovým závodním vozidlem a vytvoř úžasný extrémní policejní závoďák.
  • Kombinovaný model extrémní policejní závoďák měří přes 7 cm na výšku, 26 cm na délku a 10 cm na šířku.