FANDOM

LEGO® → TECHNIC → [[{{{supertheme}}}]] → [[{{{subtheme}}}]]
42043 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 42044 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 42045 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

42044 Výstavní akrobatická stíhačka je LEGO® Technic sada propuštěn v roce 2016.

LEGO.com

Ohrom davy diváků s výstavní akrobatickou stíhačkou!

Užij si dobrodružství ve velkých výškách s touto vysoce technicky vyspělou, aerodynamickou stíhačkou. Tento úžasný model 2 v 1 obsahuje velký prostorný kokpit, zatahovací podvozek a skvělou kombinaci žluté, černé a bílé barvy se sportovními černo-bílými šachovnicovými závodními nálepkami. Když se budeš cítit na jinou stavitelskou výzvu, přestav ji na akrobatické kaskadérské letadlo. Interaktivní 3D digitální aplikace LEGO® návody na stavění je dostupná online a to pro oba modely!

  • Obsahuje technicky vyspělý, aerodynamický design, s velkým kokpitem a zatahovacím podvozkem.
  • Podívej se na kombinaci žluté, černé a bílé barvy se sportovními černo-bílými šachovnicovými závodními nálepkami.
  • Vysuň podvozek a připrav se na přistání.
  • Prováděj nadzvukové vzdušné manévry.
  • Tento model LEGO® Technic je navržen, abys s ním zažil úžasné stavitelské zážitky, které zasáhnou všechny tvé smysly.
  • Vhodné pro děti ve věku od 7 do 14 let.
  • Interaktivní 3D digitální aplikace LEGO® návody na stavění je dostupná online a to pro oba modely A a B.
  • Model 2 v 1: dá se přestavět na kaskadérské letadlo.
  • Výstavní akrobatická stíhačka měří přes 10 cm na výšku, 28 cm na délku a 21 cm na šířku.
  • Kaskadérské letadlo měří přes 7 cm na výšku, 21 cm na délku a 21 cm na šířku.