FANDOM

Šablona:Výrobek 21026 Benátky je Architecture sada propuštěn v roce 2016. Obsahuje 212 kusů.

Popis LEGO.cz

Oslav Benátky pomocí tohoto panoramatického modelu LEGO® Architecture!

Obnov historickou a architektonickou krásu Benátek pomocí tohoto realistického LEGO® modelu z kostek. Panoramatická sbírka LEGO Architecture obsahuje modely, které jsou v hodné k vystavení doma nebo v kanceláři, a byla vyvinuta pro všechny, kdo mají rádi cestování, architekturu, historii a design. Každá sada má své měřítko, aby byla přesnou verzí každé z budov v menší velikosti, a má barvy, jako ve skutečnosti. Tato sada obsahuje most Rialto, baziliku svatého Marka, věž Kampanile svatého Marka, svatého Teodora, okřídleného lva svatého Marka a Most nářků, a jako přídavek obsahuje také ozdobnou cedulku „Benátky“.

  • LEGO® verze panoramatu Benátek.
  • Obsahuje most Rialto, baziliku svatého Marka, věž Kampanile svatého Marka, svatého Teodora, okřídleného lva svatého Marka a Most nářků.
  • Benátské řeky a kanály jsou vyobrazeny pomocí modrých destiček na základní desce.
  • Součástí je brožurka, která obsahuje informace o designérovi, architektuře a o historii každé z budov, současně i historická fakta o Benátkách a jejich architektonickém dědictví (Pouze v anglickém a italském jazyce. Jiné jazyky jsou dostupné ke stažení na LEGO.com/architecture).
  • Kampanile svatého Marka obsahuje speciální výzdobu v podobě okřídleného lva svatého Marka.
  • Obsahuje základní desku o velikosti 4x32 s ozdobnou jmenovkou s nápisem „Benátky“.
  • Stavěj ta nejkrásnější města na světě se sérií panoramat LEGO® Architecture.
  • LEGO® Architecture oslavuje svět architektury a jako médium používá LEGO kostky, a byla vytvořena pro všechny, kteří se zajímají o design, architekturu a historii.
  • Měří 14 cm na výšku, 25 cm našířku a 3 cm do hloubky.