FANDOM

Roky se článek:
18911895190419161920192419321934193519361937194019421946194719481949
195019511953195419551956195719581959196019611962196319641965196619671968
1969197019711972197319741975197619771978197919801981198219831984198519861987
1988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006
20072008200920102011201220132014201520162017201820192022

Seznam souborů propuštěn v roce 2015

Star Wars

Star Wars set
Číslo položky Český název sada Originální název sada Počet kusů Vydáno
75060 Slave I 1,996 2015
Vyprav se po stopách uprchlíků s legendárním nájemným lovcem Boba Fettem, na palubě mocné lodi Slave I! Tento exkluzivní model ze série LEGO® Star Wars je vybavený otočným kokpitem a křídly pro přistávací a létající mód, zdvojenými kanóny a skrytými blastery k odrážení útočníků. Přehraj si znovu zajetí Hana Sola ve Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder, a vzlétni z Bespinu, s rebelským hrdinou zamraženým v karbonitu a uvězněným v nákladovém prostoru. Model připevni na stojan - ikonická loď je tak vidět ve své typické vzletové poloze. Obsahuje 4 minifigurky se zbraněmi: Boba Fett, Bespinský strážný, Stormtrooper a Han Solo.
75079 Shadow Troopers 95 2015
Chraň Impérium s pomocí tichých a tajemných Stínových strážců. Poraž nejtvrdšího nepřítele jejich smrtícími světelnými holemi a pokud budou třeba posily, zavolej Stínové Stormtroopery nakluzácích vybavených výbušnými raketami. Tato velká bojová jednotka obsahuje 4 minifigurky s různými zbraněmi: 2 Stínové strážce a 2 Stínové Stormtroopery.
75080 AAT 251 2015
Obchodní Federace dusí planetu Naboo čím dál tím více a Jar Jar Binks a další Gungani musí udělat vše, co je v jejich silách, aby zastavili blížící se AAT. Pomoz mu vyhnout se dvěma pružinovým dělům, postranním zdvižným zbraním a otočné věži s pohyblivým kanónem a potom pošli opevněný tank jako hromadu plechu k zemi. Přehraj si klasické bojové scény ze Star Wars: Epizoda I Skrytá hrozba. Obsahuje minifigurku Jar Jar Binkse, a dále figurky bojového droida a bojového droida-pilota s různými zbraněmi.
75081 T-16 Skyhopper 247 2015
Proleť kaňony na planetě Tatooine ve vysoce výkonném Skyhopperu T-16 LEGO® Star Wars! Se svou pilotní kabinou, nastavitelnými křídly, oddělitelným skladovacím boxem a dvěma pružinovými děly je tato snadno manévrovatelná stíhačka dokonalá k pronásledování wompských krys, které používá pro nácvik zaměření na cíl. Ale dej pozor na špatně naladěného Tuskenského válečníka, který velmi rád útočí svou holí! Obsahuje 2 minifigurky se zbraněmi: pilota stíhačky a Tuskenského válečníka.
75085 Hailfire Droid 163 2015
Naskoč do bitvy proti armádě klonů na planetě Geonosis s devastujícím Hailfire Droidem z LEGO® Star Wars. Jak jsi mohl vidět ve Star Wars: Epizoda II: Klony útočí – tento vysoce manévrovatelný droid dokáže na svých velkých kolech zdolat jakýkoli terén. Stejně jako velká rotující kola dokáže tento obrněný droid také ohýbat postranní pylony, má nastavitelnou zbraň a 4 úžasné vystřelovače pružin. Obsahuje minifigurku poručíka vojáků klonů se zbraní a dva skvělé bitevní droidy.
75086 Battle Droid Troop Carrier 565 2015
Přivez posily do bitvy o planetu Naboo s lodí Battle Droid Troop Carrier z LEGO® Star Wars. Pomoz bitevním droidům-pilotům vyložit stojany s bitevními droidy a stojany s odpojitelnými blastery dřív, než stihne Gunganský válečník zamířit a vystřelit. Jak jsi mohl vidět ve Star Wars: Epizodě I: Skrytá hrozba ­– tento detailně vyvedený transportér má odpojitelnou část s řidičem, kterou lze připojit z obou stran a dále skrytá kola, díky nimž se dokáže vznášet nad povrchem. Mohou Gungani zabránit. Obchodní federaci převzít moc na jejich domovské planetě? Obsahuje minifigurku Gunganského válečníka se zbraní, navíc dva bitevní droidy-piloty a 12 bitevních droidů se zbraněmi.
75087 Kanan Jarrus 370 2015
V zápalu epického boje světelnými meči s Asajj Ventress na planetě Coruscant hledá Anakin únik z tohoto duelu na život a na smrt! Otevři kokpit Anakinovy Jediské stíhačky LEGO® Star Wars a pomoz mu zanechat jeho soka na povrchu planety! Jak jsi mohl vidět ve Star Wars: Animovaných Klonových válkách – tento upravený lehký letoun Delta-7 má spoustu skvělých prvků, jako například oddělitelný únikový modul, funkci vysunutí droida, zatažitelný přední podvozek, úložný prostor na světelný meč a navíc 4 pružinové zbraně! Součástí jsou minifigurky Anakina Skywalkera a Asajj Ventress s různými zbraněmi, navíc Atrorobotický droid.
75088 Senate Commando Troopers 106 2015
Zajisti bezpečí Senátu s elitním Senátním komandem bojových jednotek z LEGO® Star Wars! Jak se ukázalo v TV animovaném seriálu Klonové války, tento elitní tým vysoce vycvičených vojáků je po zuby ozbrojen zbraněmi. Střílej ze zbraní a poté usaď vojáka do otočné základny a vypusť déšť nábojů ze zbrusu nové rychle střílející super zbraně! Tento úžasný bojový balíček obsahuje 4 minifigurky se zbraněmi: Kapitána senátního komanda a 3 vojáky senátního komanda.
75089 Geonosis Troopers 105 2015
Podpoř armádu klonů v bitvě o planetu Geonosis s Geonosijskými bojovými jednotkami od LEGO® Star Wars! Postav klonové vojáky na chodící stroj a vyšli krycí palbu ze zbrusu nové rychle střílející zbraně na podporu výsadkářů-klonových trooperů! Připoj zbraně s náboji pro ještě větší palebnou sílu! Inspirováno světem Klonových válek – tento skvělý bojový balík obsahuje 4 minifigurky se zbraněmi: 2 Klonové vojáky z Geonosis a 2 klonové výsadkáře z Geonosis.
75091 Flash Speeder 312 2015
Jelikož právě zuří bitva o planetu Naboo, přizvi do akce bezpečnostní složky Naboo a jejich gunganského spojence, kapitána Tarpalse, který může létat s lehce ovladatelným LEGO® Star Wars Flash Speederem. Toto upravené rychlovznášedlo má otevřený kokpit s místem pro pilota a 3 minifigurky a otevírací skladovací prostor. Až se rozzuří bitva, chop se rotačního pružinového odpalovače děl umístěného vzadu a odraz útoky bitevních droidů. Na bočních motorech jsou upevněná ještě dva pružinové odpalovače děl pro extra palební sílu! Součástí jsou 3 minifigurky s různými zbraněmi a doplňky: bezpečností strážce Naboo, bezpečnostní důstojník Naboo, kapitán Tarpals a 2 bitevní droidi.
75092 Hvězdná stíhačka Naboo Naboo Starfighter 442 2015
Přehraj si vzrušující filmovou scénu Star Wars z hangáru stíhačky Naboo: Epizoda I - Skrytá hrozba. V této scéně Anakin Skywalker pomáhá ochránci Jediů, Obi-Wan Kenobimu, odrazit útoky vojsk Obchodní federace. Otevři kokpit hvězdné stíhačky Naboo, umísti přístupový žebřík do správné polohy a nalož Anakina a R2-D2. Poté střílej z pružinových odpalovačů děl a pošli do vzduchu ničivé a bitevní droidy! Tento model přichází se spoustou autentických funkcí a detailů, obsahuje skvělou R2-D2 vysunovací funkci a otáčivý stojan pro připevnění modelu. Součástí jsou 3 minifigurky se zbraněmi a příslušenstvím: Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi, pilot Naboo, R2-D2, 2 bitevní droidi a velitel bitevních droidů s různými zbraněmi.
75093 Konečný souboj Hvězdy smrti Death Star Final Duel 724 2015
Přehraj si impozantní závěrečný souboj mezi Lukem Skywalkerem, Darth Vaderem a císařem Palpatinem z filmu Star Wars: Epizoda VI: Návrat Jediho. Tato úžasná místnost s trůnem císaře Palpatina na lodi druhé Hvězdy smrti poskytuje mnoho úžasných hracích detailů: boční výklopné sekce pro snadnou hru, otevírací vstupní dveře, funkce skoků, padací schody a most, šachta reaktoru, odpojitelná sekce s točícím trůnem a skrytý světelný meč. Dokáže Luke přemoci královské stráže? Zachrání Lord Vader svého syna před smrtícím útokem Palpatinova světelného meče a shodí tohoto temného Lorda Sithů do reaktorové šachty? To závisí jen a jen na tobě! Součástí je 5 minifigurek s různými zbraněmi: Luke Skywalker, Darth Vader, císař Palpatine a 2 královští strážci.
75094 Imperial Shuttle Tydirium 937 2015
Nastup do ukradené lodi Impéria Tydirium, uveď křídla do létajícího modu a uháněj na planetu Endor s Hanem Solem, princeznou Leiou, Chewbacem a s bojovou jednotkou Rebelů z Endoru. Tato loď je stejně úchvatná jako scéna z filmu Star Wars - Epizoda VI Návrat Jediho, v níž dojde ke zničení druhé Hvězdy smrti Impéria. Loď obsahuje skládací křídla pro létací a přistávací režim, výsuvné přistávací zařízení a otevírací kokpit s místem pro 2 minifigurky. Dále obsahuje otevíratelný poklop, otevíratelnou střední část s místem pro více minifigurek a 2 pružinové odpalovače střel pro odražení útoků hvězdných lodí Impéria! Součástí je 5 minifigurek s různými zbraněmi: Han Solo v endorském úboru, princezna Leia v endorském oblečku, Chewbacca a 2 troopery Endorských Rebelů.
75096 Sith Infiltrator 660 2015
Vystopuj Jediho v technicky vyspělé lodi LEGO® Star Wars Sith Infiltrator. Osobní hvězdná loď Dartha Maula, kterou mu věnoval jeho pán Darth Sidious, má vše potřebné pro splnění úkolů Temné strany Síly. Obsahuje zatažitelný podvozek, skládací křídla, otevírací kokpit s místem pro minifigurku a 2 přední či zadní pružinové odpalovače děl. Poté, co vypustíš zkušební droidy a určíš polohu nepřátel, vyskoč na oddělitelný speeder Sithů a zadrž je. Společně se sílou Sithů na své straně jsi více než dobrá partie pro jakéhokoli pána Jediů. Součástí je 4 minifigurek s různými zbraněmi: Darth Maul, Qui-Gon Jinn, mladý Anakin Skywalker a Watto a R2-D2.
75099 Rey’s Speeder (Reyin speeder) 193 2015
Přispěchej do akce s Reyiným speederem! Tento skvělý pozemní speeder má vše, co Rey potřebuje pro průzkum povrchu pouštní planety, včetně dvojitého vystřelovače, otevíracího skladovacího prostoru a tašky na straně, blasteru, pily a elektrického dalekohledu. Najdeš tu také odpojitelné saně, ve kterých je prostor pro minifigurku pro chvíli, kdy bude Rey potřebovat rychle utéci po pouštních dunách! Přehrávej si znovu své vlastní scény ze Star Wars: Síla se probouzí. Obsahuje 2 minifigurky: Rey a unkarský zločinec s kuší.
75100 First Order Snowspeeder (Snowspeeder Prvního řádu) 444 2015
Přivolej ozbrojenou podporu Snowspeederu Prvního řádu! Toto úžasné zásahové vozidlo má posádku tří mužů, obsahuje přední skladovací prostor, vestavěný vystřelovač v kokpitu, dva super rychlé vystřelováky vestavěné do motoru a průhledná kola, která jsou schovaná, aby tento model vypadal jako opravdový kluzák. Teď si můžeš přehrávat své vlastní skvělé scény ze Star Wars: Síla se probouzí. Součástí jsou 3 minifigurky s různými zbraněmi: 2 Snowtroopeři Prvního řádu a důstojník Snowtrooperů Prvního řádu.
75101 First Order Special Forces TIE Fighter (Stíhačka TIE speciálních jednotek Prvního řádu) 517 2015
Chyť své nepřátele díky úžasné stíhačce TIE speciálních jednotek Prvního řádu. Nezaměnitelný tvar této ikonické vesmírné stíhačky naznačuje vojenskou sílu Prvního řádu a obsahuje kokpit pro dvě minifigurky, který se otevírá z vrchu i zespodu, 2 nabité vystřelovače a otáčející se anténu, díky které můžeš vyhledávat nepřátelské vesmírné lodě. S tímto skvělým modelem si můžeš přehrávat epické scény ze Star Wars: Síla se probouzí. Součástí jsou 4 minifigurky s různými zbraněmi a doplňky: 2 piloti stíhačky TIE Prvního řádu, důstojník Prvního řádu a posádka z Prvního řádu.
75102 Poe’s X-Wing Fighter (Poeova stíhačka X-Wing) 717 2015
Bojuj s jednotkami Prvního řádu díky Poeově stíhačce X-Wing. Tato upravitelná vesmírná stíhačka je plná různých funkcí, jako 4 pružinové vystřelovače, 2 vystřelovače, zasunovací podvozek, otevírací křídla, otevírací kokpit s prostorem pro minifigurku a se zadním prostorem pro robota BB-8. Najdeš zde dokonce i nakládač s držákem na zbraně, střely navíc a munici, a sedadlo pro minifigurku. Tak vylez po přístupovém žebříku, připoutej se a připrav se na přehrávání tvých vlastních scén ze Star Wars: Síla se probouzí! Součástí jsou 3 minifigurky s různými zbraněmi a doplňky: Poe Dameron, pozemní obsluha Odporu a pilot stíhačky X-Wing Odporu, navíc droid BB-8.
75103 First Order Transporter (Transportér Prvního řádu) 792 2015
Spusť rampu, nalož vojáky a připrav se na jejich přepravu do boje! Tento těžce obrněný transportér Prvního řádu je plný skvělých funkcí, jako dva pružinové vystřelovače, vrchní dvojitý vystřelovač a kabina s prostorem pro minifigurku, kokpit s otevíracím poklopem a prostorem pro 4 minifigurky, velký motor v zadní části a průhledná kola, která jsou schovaná, aby tento model vypadal jako opravdový kluzák. Pro snadnější přístup můžeš také odstranit vrchní část. Připrav se na přehrávání úžasných bojových scén ze Star Wars: Síla se probouzí! Součástí je 7 minifigurek s různými zbraněmi a doplňky: 2 vojáci Odporu, 2 Flametroopeři z Prvního řádu, 2 Stormtroopeři z Prvního řádu a kapitán Phasma.
75104 Kylo Ren’s Command Shuttle (Kylo Renova velitelská loď) 1,005 2015
Přidej se do bitvy s Kylo Renovou osobní velitelskou lodí! Tato fantastická, vysoce propracovaná vesmírná loď má spoustu funkcí, včetně otevíracích předních, zadních a spodních skladovacích prostor; pružinových vystřelovačů na křídlech a oddělitelného držáku na zbraně. A až budeš připraven na ještě více akce, aktivuj úžasnou funkci prodloužení křídel! Je čas vydat se na lov nepřátel a přehrávat si své vlastní úžasné scény ze Star Wars: Síla se probouzí! Součástí je 6 minifigurek s různými zbraněmi a doplňky: Kylo Ren, Generál Hux, důstojník Prvního řádu, 2 členové posádky Prvního řádu a stormtrooper důstojník Prvního řádu.
75105 Millennium Falcon 1,329 2015
Jedna z nejikoničtějších vesmírných lodí ságy Star Wars se vrací a je ještě lepší, než kdy dříve! Přesně jako v napínavých scénách Star Wars: Síla se probouzí, tato nejnovější LEGO® verze lodě Millenium Falcon je plná nových a vylepšených funkcí, včetně aerodynamičtějšího a detailnějšího designu, odpojitelného kokpitu s prostorem pro 2 minifigurky, laserové otočné věže ve vrchní i spodní části s poklopem a místem pro minifigurku, dvojitých pružinových vystřelovačů, satelitu, rampy a vstupního otvoru s poklopem. Otevři trup lodi a uvnitř najdeš ještě více skvělých nových a vylepšených detailů, včetně hlavní paluby se sedadly a holografickými šachy, detailnějšího hyper pohonu, tajné přihrádky, krabic a kabelů navíc a skladovacího prostoru na munici do vystřelovačů. A je samozřejmé, že žádný model LEGO Millinium Falconu by nebyl kompletní bez Hana Sola a Chewbaccy, stejně tak ani bez dalších skvělých postav ze Star Wars: Síla se probouzí. Aktivuj hyper pohon a nastav kurz k zábavě s LEGO Star Wars! Součástí je 6 minifigurek s různými zbraněmi: Rey, Finn, Han Solo, Chewbacca, Tasu Leech a člen gangu Kanjiklub, navíc droid BB-8.

BIONICLE

70778 Ochránce džungle Protector of Jungle 64 2015
Dej pozor! Zlý pavouk-lebkoun chystá útok hluboko v džungli. Přidej se k obraně vesnice Ochránců se skvělým Ochráncem džungle, masivní, sestavitelné figurce s dvojbarevnou maskou a s tlačítkem na její sejmutí. Upravuj ruce a nohy a vytvářej tak hrůzostrašné bojové postoje. Potom použij obrovský rychlý odstřelovač vzdušného živelného plamenného luku a donuť pavouka-lebkouna utéct do bezpečí.
70779 Ochránce kamene Protector of Stone 67 2015
Dávej pozor! Pavouk-lebkoun číhá v písečných dunách blízko písečné vesnice Ochránců. Vyšli mocného Ochránce kamene, aby nebezpečného vetřelce zastavil. Nastavuj ruce a nohy této odolné figurky a vytvářej tak impozantní bojové postoje. Vytvoř písečný vír pomocí obrovského blasteru na písečné bouře a zamáčkni pavouka-lebkouna rychlostním odstřelovačem. Hlavně nepusť to strašné zvíře moc blízko, aby neukradlo drahocennou masku.
70780 Ochránce vody Protector of Water 65 2015
Bacha! Pavouk-lebkoun se pokouší prasknout bubliny v podvodní vesnici Ochránců. Odstřel tohoto nezvaného návštěvníka ven z vody za pomoci Ochránce vody a jeho rychle střílejícího živelného vystřelovače torpéd. Tato robustní figurka s hlavou BIONICLE®, krunýřem a dvěma turbínami je stavěna pro akční hru, takže na nic nečekej a zadrž zlého nepřítele dřív, než ukořistí tvou masku a s ní i moc Ochránců.
70781 Ochránce země Protector of Earth 60 2015
Podzemní poplach! Křišťálový důl čelí útoku pavouka-lebkouna. Spusť silný křišťálový hvězdný vrták patřící Ochránci země, aby ses dostal skrz skály a našel zlého vetřelce. Pokud se pavouk-lebkoun zachytí na Ochráncově hlavě BIONICLE®, může zmáčknout tlačítko a masku sejmout. Dej průchod živelné síle rychlé zbraně a odežeň padoucha, abys měl podzemí pod kontrolou.
70782 Ochránce ledu Protector of Ice 62 2015
Pozor! Pavouk-lebkoun proskakuje trhlinou v ledu, aby zaútočil na Ochránce. Zmraž zlého vetřelce pomocí Ochránce ledu a jeho rychle střílecí ledové zbraně. Tento mocný ledový válečník s hlavou BIONICLE® a krunýřem je stavěn pro zuřivé boje, takže roztoč skvělou ledovou pilovou čepel a poraž pavouka-lebkouna dřív, než stihne ukrást masku.
70783 Ochránce ohně Protector of Fire 63 2015
Poplach! Ochránce ohně čelí útoku pavouka-lebkouna vylézajícího z jezera žhavé lávy. Tato stabilní vysoce pohyblivá figurka je plně vybavena pro bitevní vřavu, tak zaútoč plamennými meči a střílej z ultra rychlé živelné zbraně ohně. Musíš tohoto vetřelce zastavit, než se mu podaří ukrást Ochráncovu masku.
70784 Lewa – Pán džungle Lewa – Master of Jungle 85 2015
Bojuj proti zlému pavoukovi-lebkounovi s Lewem – Pánem džungle! Využij dvojúčelný X-kluzák, abys vzlétl na oblohu. Jakmile zahlédneš pavouka-lebkouna plížícího se ze zříceniny, přistaň na zemi a rozlož X-kluzák na dvě velké bojové sekery. Nedovol loupeživému monstru ukrást masku Lewa, braň se pomocí dvou mečů a otoč kolem, abys posílil Lewovu drtící bitevní paži. Musíš tvrdě bojovat, abys ochránil drahocennou Zlatou masku džungle před mocnostmi zla.
70785 Pohatu – Pán kamene Pohatu – Master of Stone 66 2015
Probuď úžasnou živelnou moc Pohatu – Pána kamene, abys porazil pavouka-lebkouna! Připevni upravitelné Jeterangy k chodidlům této silné pohyblivé figurky BIONICLE® a vyleť do vzduchu. Jakmile najdeš pavouka-lebkouna, přeměň Jeterangy na dva obrovské Stormerangy a připrav se na boj o Zlatou masku kamene. Odolej všem pokusům o sejmutí Pohatuovy masky a aktivuj drtící bojovou paži, abys odpálil pavouka dostatečně daleko!
70786 Gali – Pán vody Gali – Master of Water 87 2015
Připrav se na epický podvodní duel o získání Zlaté masky vody! Připevni si žraločí ploutve k chodidlům Gali – Pána vody a potop se hluboko do starodávné zříceniny v podmořském kráteru. Připoj ploutve k harpuně, a vytvoř tak mocný živelný trojzubec k útoku na pavouka-lebkouna. Aktivuj bojovou paži a překaz jeho pokusy sundat Galimu masku. Všemocná Zlatá maska zkrátka musí být střežena před mocnostmi zla.
70787 Tahu – Pán ohně Tahu – Master of Fire 89 2015
Rozpal akci BIONICLE® za pomoci Tahu – Pána ohně! Připevni lávový surf k chodidlům této mocné pohyblivé figurky a surfuj do kráteru sopky s pořádnou dávkou adrenalinu. Poté proměň surf na dvě ohnivé čepele připravené k boji. Aktivuj mlátící bojovou paži, abys překazil pokusy pavouka-lebkouna sundat Tahuovu masku a dostaň se první k magické Zlaté masce.
70788 Kopaka – Pán ledu Kopaka – Master of Ice 97 2015
Připrav se na mrazivý konflikt na vrcholku hory s Kopakou – Pánem ledu! Dej pozor na pavouka-lebkouna plížícího se ze sněhu a snažícího se ukrást Kopakovu masku. Nastav paže a nohy této těžce obrněné figurky a vytvoř hrozivé bojové pózy. Odraž útoky zlé příšery mrazivým štítem, drtící bojovou paží a mocným ledovým kopím. Dostaň se jako první k drahocenné Zlaté masce a potom změň štít na lavinové lyže, abys unikl.
70789 Onua – Pán země Onua – Master of Earth 108 2015
Kopej hluboko s Onuou – Pánem země, abys získal tajemnou Zlatou masku! Tato odolná, vysoce pohyblivá figurka se čtyřmi zlatými krunýři BIONICLE® a drtící bojovou paží je plně vybavena pro podzemní boj s pavoukem-lebkounem. Zahrab se pod zem s turbo lopatami, zatímco budeš čelit snahám pavouka-lebkouna ukořistit Onuovu masku. Potom přeměň své turbo lopaty na kladivo zemětřesení, jediný nástroj schopný prorazit až ke Zlaté masce.
70790 Pán pavouků-lebkounů Lord of Skull Spiders 145 2015
Hlídkuj u vchodu do starobylého města s příšerným Pánem pavouků-lebkounů! Ochránci, kteří touží odhalit tajemství tohoto města, se budou nejprve muset dostat přes tuto příšeru se šesti nohama a zlýma očima. A Pán pavouků-lebkounů má své tajné zbraně – zatáhni za zadní páku, abys kohokoliv, kdo se dostane příliš blízko, chytil a rozdrtil. Kombinuj Pána pavouků-lebkounů s ostatními Ochránci a Pány LEGO® BIONICLE®, abys zažil strhující bitvy mezi dobrem a zlem.
70791 Lebkoun - Bojovník Skull Warrior 102 2015
Za pomoci divokého Lebkouna - Bojovníka zahal mrazem narušitele území starobylého města! Odežeň blížící se hrdiny LEGO® BIONICLE® vystřelením šesti po sobě jdoucích střel z obrovského mrazoluku - rychlého odstřelovače. Aktivuj bojový režim mlácení a poraz v souboji na blízko každého protivníka. Strhávej jejich masky hákovými čepelemi a pomocí jejich živelné moci probouzej další své nemrtvé spolubojovníky Lebkouny.
70792 Lebkoun - Řezač Skull Slicer 71 2015
Hlídkuj v rozvalinách starověké arény s hrozivým Lebkounem - Řezačem! Tento starověký šampión byl oživen temnou magií masky Pavouků - Lebkounů, která ho zároveň vybavila jeho jako břitva ostrými hákovými čepelemi. Stav ho do různých bojových postojů a otáčej kolečkem na zádech Lebkouna - Řezače, abys aktivoval všechny 4 bojové paže najednou. Používej hákové čepele ke strhávání masek, a potom je zvedej pomocí strhávače masek. Každý hrdina LEGO® BIONICLE®, který by chtěl projít arénou, se bude nejprve muset dostat přes tohoto nepříjemného bojovníka!
70793 Lebkoun - Mlátička Skull Basher 72 2015
Stůj na hlídce u brány do chrámu stvoření s tímto mocným Lebkounem - Mlátičkou. Tento hrozivý bojovník, vytvořený Lebkounem - Brusičem, je vyzbrojený 2 obrovskými hákovými sekerami, a je vždy připraven je použít, aby zastavil kohokoliv, kdo se snaží dostat dovnitř. Zmáčkni tlačítko na jeho zádech, aktivuj bojový režim mlácení a srážej útočníkům jejich masky z obličeje. Hrdinové LEGO® BIONICLE® nesmí podcenit úžasnou sílu tohoto surovce!
70794 Lebkoun - Škorpion Skull Scorpio 107 2015
Vstup na temné pohřebiště starobylého města a pátrej s Lebkounem - Škorpionem po ztracených maskách moci! Tento zlý výtvor Lebkouna - Brusiče je zuřivým nepřítelem pro každého, kdo se mu postaví do cesty. Pokud se s hrdiny LEGO® BIONICLE® potkáš v podzemí, zmáčkni tlačítko na ocase a zaútoč ostnem s hákovými čepelemi. Potom vezmi jejich živelné masky do chňapacích klepet a díky nim pro Lebkouna - Škorpiona získáš ještě více jedové moci!
70795 Tvůrce masek vs. Lebkoun - Brusič Mask Maker vs. Skull Grinder 171 2015
Započni úžasný souboj mezi dobrem a zlem s LEGO® BIONICLE® Tvůrce masek vs. Lebkoun - Brusič! Spoj síly s Ekimuem, moudrým Tvůrcem masek, abys zabránil Lebkounovi - Brusičovi sebrat mocnou Masku stvoření. Aktivuj bojový režim paží a souboj může začít! Vyhni se holi zloděje masek, zatímco se zlý Pán Lebek snaží srazit speciální ochrannou masku Tvůrce masek. Braň se pomocí otáčecího pilového štítu a zaútoč rychlý odstřelovačem Kladiva moci. Musíš využít všech kouzelných schopností Tvůrce masek, abys porazil tohoto hrozivého nepřítele!